انتخابی صحیح در خرید پنکیک
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك


انتخابی صحیح در خرید پنکیک
همانگونه که هر شخص پوست مخصوص خویش را داراست ، یعنی آفریدگار پوست کسی که را با گونه خاصی از فولیکول ها ، کلاژن ، چربی و … کردار کرده ، پس شما اصلا نمی توانید ، هنگام خرید ، خودتان مدل پنکیک ما یحتاج پوستتان را تشخیص دهید و می بایست به دکتر معالج یا این که داروخانه رجوع کنید ، تا آنان با دقت به جواب سوال هایی که از شما میپرسند ، یا این که پوستتان را آیتم معاینه قرار میدهند ، پنکیک مطلوب پوستتان را ، برای خرید ، به شما معرفی می‌کنند .

چنانچه دوست دارید که مشکلی برای پوست زیبایتان پیش نیاید ، لطفا از خرید پنکک های ارزان بها و بی کیفیت دوری کنید ؛ بعضا از این تولیدها به جهت کیفیت زیر یا این که عدم سازش با پوست شما ، منجر ساخت مشکلاتی مانند : جوش یا این که لک روی پوستتان می گردند ؛ پس برای پوستتان هزینه نمائید ، زیرا ارزشش را دارااست و مطلقا با دکتر یا این که کارشناس مرتبط با این عمل مشورت کردن نمائید تا مبتلا نقص‌ نشوید .

روش اکران کالاها

پنکیک خاویار والنسی جور Caviar
پنکک UV خاویار والنسی دربردارنده کلاژن بوده که موجب روشنی و لطافت پوست چهره می شود. پنکیک خاویار ولنسی پوستی واضح و قشنگ با ماندگاری زیاد را برای شما به ارمغان می‌آورد که منجر شـادابی و داشتن آرایشی خوشگل و طبیعی می‌گردد. پر‌نور کننده و مرطوب کننده پوسـت بوده و از پوست شما در مقابل پرتوهای uv (ماورای بنفش) محـافظت می‌نماید. این پنکیک سرشار از عصاره خاویار بوده که از بروز آکنه و جوش در پوست فیس پرهیز نموده و با استعمال از آن پوست شما پر‌نور‌خیس گردیده و نرمی و لطافت خویش را گشوده مییابد. ادغام کلاژن طبیعی و عصاره خاویار موجب تقویت و تازگی پوست رخ گردیده و که شایسته ترین منشا غذایی برای پوست به شمار می رود. برای صاف و یکپارچه کردن پوست‌هایی با رنگ گندمی می‌قدرت از کرم پودرها یا این که پنکیک‌هایی با رنگ متناسب با آن دسته پوست به کار گرفت.

۸۹,۰۰۰ تومان
تصاویر بیش تر و خرید

پنکیک اتود گونه Twin cake شماره rose 2
یک کدام از تولید ها آرایشی که مدام تحت عنوان شالوده پیرایش به خصوص برای زیباتر شدن در ضیافت ها به وسیله خانم ها به کارگیری میشود و از اهمیت بالایی برخوردار‌است، پنکیک یا این که پودر فشرده میباشد. پنکیک معمولی اتود با پوشش دهی بالا پوستی صاف و یکپارچه را برای شخص تولید کرده و بر زیبایی فیس میافزاید. این کالا دارنده SPF 25 نیز می‌باشد که از پوست شما در قبال آفتاب نگهداری می نماید.رنگ این کالا کرم است و برای یک پیرایش طبیعی مطلوب می باشد.

۲۸,۷۳۰ تومان
تصاویر طولانی تر و خرید

پنکیک مای شماره 10
شماره رنگ 10 ، شالوده رنگ تیره ، مبتنی بر رنگ پوست برنزه , تیره ، مقدار 8 گرم ، SPF ندارد ، آینه ندارد ، مرز و بوم مبدا مارک کشور ایران شماره جواز 9633850322400150 صادر کننده جواز سازمان خوراک و دارو ، بقیه توضیحات: یکنواخت کننده سطح پوست ، مات کننده و جذب چربی های مازاد رخ بوده.

۱۹,۵۰۰ تومان
تصاویر بیش تر و خرید

پنکیک کالیستا خصوصی Smooth شماره CP02
گونه پوشش مات ، شماره رنگ CP02 ، مبنا رنگ پر‌نور بر طبق رنگ پوست گندمی , پر‌نور ، مقدار 10 گرم ، SPF ندارد ، آینه داراست ، مملکت مبدا مارک جمهوری اسلامی ایران شماره جواز 8738015100237920 صادر کننده جواز سازمان خوراک و دارو. بقیه توضیحات – شالوده رنگ: پر‌نور مایل به زردرنگ ، پوشش‌دهی مطلوب ، عدم تولید احساس بی آبی ، ماندگاری خوب دوران داراست.

۳۷,۱۸۰ تومان
تصاویر بیش تر و خرید

پنکیک مای شماره 04
برای داشتن آرایشی گوناگون با ماندگاری خوب استعمال از پنکیک راهکاری اثرگذار خواهد بود. پنکیکی که بوسیله مارک مای ساخت شده‌است اثر مات کنندگی دارااست و چربی مازاد پوست را جذب مینماید. به کارگیری از اثاثیه آرایشی مرغوب به شما در آرایش و پیرایش با ماندگاری زیاد یاری خواهد کرد ولی با به کار گیری از پدهای آرایشی مطلوب نیز می توانید درین فرمان نقش مهمی را ایفا نمائید. کمپانی مای «MY» جزو برندهای اهل ایران میباشد که تا به امروز توانسته مقام خویش را دربین مشتریانش پیدا نماید و نیاز مشتریان را در الویت قرار دهد. گزینش اثاثیه آرایشی بایستی با اعتنا به نیاز و جور پوستتان باشد تا اثر آرایشی خیر داشت باشد؛ پنکیک تمام منافذ گشوده چهره و عیب‌های سطحی پوست نظیر جوش و آکنه را پوشش ‌میدهد.

۱۸,۶۰۰ تومان
تصاویر اضافه و خرید

پنکیک فلورمار شماره 98
مارک فلورمار در سال 1970در شهر میلان ایتالیا تثبیت شوید.ایجاد تولید ها فلورمار در ترکیه در سال 1972 آغاز شد و اینک بیشتراز 40 سال عمر دارااست.لاک ناخن او‌لین متاع برنده فلورمار بود.بعداز این پیروزی فلورمار استارت به ساخت رژگونه،سایه دیده،ریمل،رژ لب و بقیه محصول ها آرایشی بهداشتی نمود.در سال 2002 کار فلورمار به بازارهای بیت المللی معطوف شده و پرورش نمود به نحوی که اینک در بیشتراز 80 مملکت جهان و در 4 مجموعه کشورها حضور دارااست.پنکک فشرده چرب فلورمار تازگی پوست را در تمام بازه زمانی روز نگهداری کرده وبا پوشش ابریشمی خویش نواقص پوست را به دستکم میرساند.





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: